Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправка замовлень здійснюється щоденно за рахунок покупця. Є можливість відправки накладеним платежем (оплата після отримання). Інформацію про найближчому відділенні умовах та вартість доставки можна подивитися на сайті: https://novaposhta.ua
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Відправка замовлень здійснюється щоденно (крім неділі) за рахунок покупця. Є можливість відправки накладеним платежем (оплата після отримання). Інформацію про найближчому відділенні умовах та вартість доставки можна подивитися на сайті: https://ukrposhta.ua
Способи оплати
- Даний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів. Наприклад, у Нової Пошти вона становить 20 грн.+2% від вартості замовлення.
- Найшвидший і зручний спосіб. Даний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів.
- Даний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів. Наприклад, у Нової Пошти вона становить 20 грн.+2% від вартості замовлення
- Даний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів. Наприклад, у Нової Пошти вона становить 20 грн.+2% від вартості замовлення
- Даний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів. Наприклад, у Нової Пошти вона становить 20 грн.+2% від вартості замовлення
Гарантія:
Гарантія не поширюється на комплектуючі (пульт ДУ, зарядні пристрої, шнури, батареї тощо).
Доставка обладнання, яке підлягає гарантійному ремонті, в сервисну службу здійснюється клієнтом самостійно і за свій рахунок.
ПОВЕРНЕННЯ
Новий справний товар належної якості можна повернути в магазин протягом 14 днів за умови, що ви ним не користувались і він зберігся у тому вигляді, в якому його придбали, включаючи упаковку, заводські пломби на коробці, захисні плівки, версію ПЗ.
Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту клієнта після отримання товару представником нашої компанії, візуального огляду і діагностики його технічного стану. Пересилання товару та можливу комісію банку під час повернення сплачує покупець.
Зовнішні антени та їх комплектуючі (кронштейни), після збирання і (або) монтажу, кабель, роз'єми, перехідники, що є відрізним або розхідним матеріалом повернення не підлягають.
Замовлення оформлені до 12:00 відправляються у той же день (крім вихідних). Відправка товарів переважно р. Бориспіль, але може здійснюватися і з інших регіонів України. Після відправки замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером товарно-транспортної накладної, за якою можна відстежувати пересування посилки на сайті транспортної компанії. Після прибуття товару зазначене відділення Ви отримаєте SMS-повідомлення. Для переходу на сайт транспортної компанії натисніть на її логотип:
Увага! Обов'язково перевіряйте замовлення на території перевізника! У разі пошкодження товару негайно зателефонуйте нам по кожному з вказаних на сайті телефонів, і ми Вас проконсультуємо щодо подальших дій. Якщо Ви забрали посилку і вже вдома або в машині виявили що пошкоджений товар, отримати компенсацію буде неможливо.
Чеком та гарантійним талоном є номер замовлення, який зберігається в електронній базі Prom.ua та містить абсолютно всю інформацію, що підтверджує покупку.