Продавець 3G group розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1714 відгуків
Безлімітний 4G Інтернет     Антени      Цифрове телебачення4G Мобільний Wi-Fi
3G group
+380 (98) 099-72-20
+380 (50) 262-00-81
+380 (63) 250-91-21

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка замовлень здійснюється щоденно за рахунок покупця. Є можливість відправки накладеним платежем (оплата після отримання). Інформацію про найближчому відділенні умовах та вартість доставки можна подивитися на сайті: https://novaposhta.ua
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Відправка замовлень здійснюється щоденно (крім неділі) за рахунок покупця. Є можливість відправки накладеним платежем (оплата після отримання). Інформацію про найближчому відділенні умовах та вартість доставки можна подивитися на сайті: https://ukrposhta.ua

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на карту ПриватБанкДаний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів. Наприклад, у Нової Пошти вона становить 20 грн.+2% від вартості замовлення.
  • Оплата на карту MonobankНайшвидший і зручний спосіб. Даний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів.
  • Оплата на карту Альфа-БанкДаний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів. Наприклад, у Нової Пошти вона становить 20 грн.+2% від вартості замовлення
  • Оплата на карту Райффайзен БанкДаний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів. Наприклад, у Нової Пошти вона становить 20 грн.+2% від вартості замовлення
  • Оплата на карту ОщадбанкДаний вид оплати позбавляє Вас від необхідності переплачувати транспортної компанії за зворотну пересилку коштів. Наприклад, у Нової Пошти вона становить 20 грн.+2% від вартості замовлення
  • Оплата за реквізитамиНа РС ФОП (IBAN) без НДС. К стоимости товара будет добавлена комиссия банка.
  • Післяплата

Гарантія:

Гарантійний ремонт проводиться, коли клієнт отримує повний комплект обладнання, гарантійного талону, чека. Гарантійним талоном і чеком може бути номер замовлення і ТТН. У цьому випадку буде вказано термін гарантійної підтримки на сторінці товару.
Гарантія не поширюється на комплектуючі (пульт ДУ, зарядні пристрої, шнури, батареї тощо).
Доставка обладнання, яке підлягає гарантійному ремонті, в сервисну службу здійснюється клієнтом самостійно і за свій рахунок.

ПОВЕРНЕННЯ
Новий справний товар належної якості можна повернути в магазин протягом 14 днів за умови, що ви ним не користувались і він зберігся у тому вигляді, в якому його придбали, включаючи упаковку, заводські пломби на коробці, захисні плівки, версію ПЗ.

Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту клієнта після отримання товару представником нашої компанії, візуального огляду і діагностики його технічного стану. Пересилання товару та можливу комісію банку під час повернення сплачує покупець.

Зовнішні антени та їх комплектуючі (кронштейни), після збирання і (або) монтажу, кабель, роз'єми, перехідники, що є відрізним або розхідним матеріалом повернення не підлягають.

Замовлення оформлені до 12:00 відправляються у той же день (крім вихідних). Відправка товарів переважно р. Бориспіль, але може здійснюватися і з інших регіонів України. Після відправки замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером товарно-транспортної накладної, за якою можна відстежувати пересування посилки на сайті транспортної компанії. Після прибуття товару зазначене відділення Ви отримаєте SMS-повідомлення. Для переходу на сайт транспортної компанії натисніть на її логотип:

              

Увага! Обов'язково перевіряйте замовлення на території перевізника! У разі пошкодження товару негайно зателефонуйте нам по кожному з вказаних на сайті телефонів, і ми Вас проконсультуємо щодо подальших дій. Якщо Ви забрали посилку і вже вдома або в машині виявили що пошкоджений товар, отримати компенсацію буде неможливо.

Чеком та гарантійним талоном є номер замовлення, який зберігається в електронній базі Prom.ua та містить абсолютно всю інформацію, що підтверджує покупку.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner